- Kommagetallen en metend rekenen...niet voor rekenzwakke kinderen? (Hilde Heuninck)
- Optellen en aftrekken (Hlde Heuninck)
- Fonetische en fonologische articulatietherapie creatief en communicatief bekeken (Ingrid Herreman)
- Morfosyntaxis: een creatieve verkenning in communicatief gerichte taaltherapie bij kinderen (Begga Van De Walle)
- De rekenwereld op z'n kop - breuken (Hilde Heuninck)
- Diagnostiek van dyslexie bij jongvolwassenen - Protocol ontwikkeld door PraxisP
- Logopediadag
- Faalangst bij kleuters en lagere schoolkinderen (Marc Litière)
- Praktijkdag voor en door logopedisten (SIG)
- Lezerscan en lezergame (Martine Ceyssens)
- Logopedie en tandheelkunde: Oro-myofunctionele therapie (Peter Helderop & Berry Verlinden)
- Lezen is zoveel meer: effectieve principes aanvankelijk lezen (Astrid Geudens en Marjolein Noé)
- Rekenzwakke kinderen en middelbaar onderwijs, therapeutische aanpak (Hilde Heuninck)
- Dyscalculie, een problematiek die blijft tellen (SIG)
- Inleiding PROMPT (Sabine Verhemeldonck)
- Spraakontwikkelingsdyspraxie (Veerle Waelkens)
- Hodson & Paden (Yvonne Draaisma & Imma Muris)
- Praktische cursus technisch lezen (Carine Manderfeld)
- Praktische cursus spelling (Carine Manderfeld)